fredag den 18. september 2020

Nu blev det allerede tid til det næste indlæg. Jeg vil denne gang prøve at bruge bloggen lidt mere end jeg plejer, så derfor tænker jeg at jeg vil svare på lidt spørgsmål, som jeg tidligere også har gjort herinde. Jeg tager ikke helt de samme spørgsmål som jeg tog sidste gang, men jeg tænker det kunne være en god ide at prøve nogle af spørgsmålene, da meget er ændret siden sidst. Så jeg tænker, at vi bare får besvaret nogle af dem :-).

1) Hvad er den sidste film du så? : Maleficent. Virkelig en god film! 

2) Hvad har du på i øjeblikket? : Jeg har haft den store afslapnings dag i dag så jeg har bare et par basic sorte gamacher på og en sort top. 

3) Det sidste nummer du lyttede til? : Post Malone - White Iverson. 

4) Det sidste du spiste? : Jeg fik i dag lov til at vælge aftensmaden, så vi har fået mexikanske pandekager med kylling, bacon, grøntsager og tomatsovs som blev lavet i ovnen med revet cheddar ost ovenpå. Super lækkert!  

5) Drømmejob? : Den er godt nok svær synes jeg, fordi jeg aldrig rigtig har vidst hvad jeg ville i fremtiden. For mit vedkommende er det urealistisk, men jeg ville rigtig gerne arbejde med mennesker som har det svært, enten misbrug, voldsramte kvinder eller folk som skal kæmpe med udfordringer i hverdagen. Men ellers er vi nok ovre omkring landbrug eller indretningsarkitekt. Jeg elsker at bruge min tid på at indrette både mit eget men også familie eller venners hjem, det fylder rigtig meget i min hverdag. Landbrug er noget jeg altid har været meget fascineret af, og tror det er et rigtig hyggeligt og fedt arbejde. 

6) Du føler dig mest lykkelig, når? : Når jeg er sammen med Michael og hele vores dyreflok, samt alle de mennesker omkring mig som jeg elsker af hele mit hjerte. 

7) Hvor ser du dig selv om 5 år? : Jeg håber på at jeg har fået det bedre med mig selv, både mit sind og min krop. Jeg håber jeg er kommet ud på arbejdsmarkedet, og kan klare mig selv bedre i offentligheden. Jeg håber jeg stadig bor på gården sammen med Michael, og forhåbenligt næsten alle vores dejlige dyr. 

8) Hvad er din yndlings sang? : Post Malone - Im gonna be 

9) Hvad er din yndlings film/serie? : Den ultimative favorit er "The Walking Dead". Jeg elsker den serie, og har gjort det lige siden det første afsnit udkom. Jeg tror jeg har set snart alle sæsonerne 2-3 gange, og kunne sagtens blive ved med at gense dem. Det er den bedste serie jeg nogensinde har set, man bliver fuldstændig opslugt af dem. Så hvis det er en serie du aldrig har set, så kan det da kun gå for langsomt med at komme igang. 10/10, kæmpe anbefaling!

10) Hvem er din bedsteveninde? : Min bedsteveninde er en veninde som jeg har haft i mit liv i snart 17-18 år. Hun er den bedste, af de bedste. Jeg ville aldrig kunne forstille mig et liv uden hende. Hun betyder al verden for mig, og det ved hun. Hendes navn er Jeanne, og hun er den skøreste tøs jeg kender. Vi har igennem vores tid haft både vores op og nedture, vi har været adskilt i flere år, men vi er altid fundet tilbage til hinanden. Vi kan fortælle hinanden alt, vi stoler på hinanden med vores liv og vi har hinandens skuldre igennem tykt og tyndt. Jeg elsker den her pige, mere end hun aner. Så Jeanne, tak for dig, og tak for alt du gør for mig. <3

11) Hvad er din livret? : Jeg er et rigtig madglad menneske, samtidig med at jeg er meget kræsen. Jeg har altid haft den samme livret, og tror den kommer til at hænge på mig i mange år. Det er den gode gamledags julemad. En meget normal yndlingsret, men det er ihvertfald favoritten hos mig. Der findes ikke noget bedre end en god gang julemad! Uanset årstiden. 

12) Hvor mange dyr har du? : Vi har 3 fantastiske hunde og 4 fantastiske katte. Vi har vores Berner Sennen hund "Smilla" på 5 år, vi har Collien "Amarni" på 10 år, og vores alderspræsident "Carlos" som er en Shepherd Sheepdog på 12 år. Udover hundene så har vi vores hankat "Knud" på 2 år, vores hunkat "Loki" som vi ikke kender alderen på, vores hunkat "Yvonne" på 1,5 år samt vores udendørs hunkat "Cola" som vi heller ikke kender alderen på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar