tirsdag den 22. september 2020


Klokken er lige nu 19.57, og her sidder jeg igen. I aften skal vi have gullasch, så imens maden er godt i gang, har både Michael og jeg sat os foran vores computere. Han tager sig et lille spil CS imens jeg skriver her, får mig en god kop kaffe imens vi høre noget godt musik. I dag har jeg egentlig ikke noget bestemt jeg vil skrive om, jeg havde bare lige lyst til at skrive lidt. Så here we go. Dagen i dag startede for mig først kl 11.30. Jeg havde ikke hørt min alarm, så jeg sov lidt over mig. Det første jeg altid gør om morgnen er at lukke hundene ud, og så få min morgensmøg. Jeg fik i dag også besøg af min nye jobkonsulent som skal hjælpe mig ud i noget praktik. Eftersom jeg får lidt OCD på hjernen når jeg får gæster, så skyndte jeg mig lige at støvsuge, vaske lidt gulv og få ryddet det meste op. Jeg har det meget stramt når jeg skal have gæster, fordi mit hovede kan ikke kapere tanken om at andre skal se mit hjem hvis det ikke er rent og pænt. Det er utrolig frusterende at have det sådan, og det hjælper da slet ikke på sagen at man har så mange dyr som virkelig kan svine alt til, på absolut ingen tid. Jeg har de sidste par uger, følt meget stor behov for at støvsuge og vaske gulv, og i dag har jeg allerede støvsuget og vasket gulv 4 gange, fordi hundene simpelthen sviner alt til :-D

Michael fik i dag lov til sove til han vågnede, hvilket resulteret i at manden først stod op kl 16.37. Eftersom han jo nu arbejder om natten, så er det meget forskelligt hvornår på døgnet han vågner. Som regel plejer det at være ca kl 15.00, men han har ikke sovet helt ordenligt de sidste par uger, så i dag fik han lov til at sove ud, langt om længe. Så imens han har lagt oppe i sengen op boblet, så har jeg hygget med hundene i stuen. Der er ellers ikke sket meget i dag, vi har handlet lidt ind, og slået græsset omme ved vores hoveddør. Nu sidder vi her og venter på vores aftensmad bliver færdig. Man kan jo ikke andet end at blive sulten når man kan lugte hvor godt maden lugter. Der kommer egentligt heller ikke til at ske meget mere i dag, vi skal bare sidde og se lidt Netflix. Vi er nemlig igang med serien "Snow Piercer". 

Resten af ugen består af lidt forskellige ting. Imorgen skal vi på apoteket for at hente noget ormekur til vores kat Knud. Han er en kat som er rigtig glad for at jage, så han får sig en masse mus og fugle når han er udenfor, hvilket resultere i at han desværre har fået orm. Så det skal vi have styr på i morgen. Udover det, så sker der nok ikke meget andet i morgen. På torsdag skal jeg hjem til min bedsteveninde i nogle timer. Det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har været sammen med hende, så det glæder jeg mig rigtig meget til. Vi skal en tur ned til en sø, bare snakke og hygge os sammen. Det bliver så godt at komme lidt ud, og være sammen med hende igen! På fredag skal vi ned til mine forældre og spise aftensmad. Dem har vi ikke været så meget sammen med på det seneste, så det bliver rigtig godt at komme ned og bruge noget tid sammen med dem. Det er altid hyggeligt i min families selskab, så det glæder jeg mig også til. Jeg håber ihvertfald også at far laver noget lækkert mad! Lørdag og Søndag har vi ingen planer, men tror vi skal bruge tiden på at blive færdige i vores walk-in værelse. Det projekt har nemlig stået stille i et par måneder, så nu er det vist på tide at det bliver færdig så jeg kan få aaaaalt mit tøj derind. 

Jeg tænker jeg stopper indlægget her, fordi mine kødgryder kalder på mig. Så jeg vil lukke computeren ned, spise noget lækkert mad og så bare slappe af resten af aftnen med Michael og min lille zoologiske have. Hav det fantastisk, og fortsat god aften. - M  




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar