tirsdag den 31. december 2019

Tak for i år



Juleaftnen var en vidunderlig og uforglemmelig dag, som den plejer at være. Michael og jeg hyggede os ude ved hans mor sammen med hans to brødre. Jeg vandt mandelgaven, og jeg/vi fik en masse fantastiske julegaver. Både enkeltvis og sammen. Juleaftenen er min yndlings dag på hele året. Der findes ingenting der er bedre end det nærvær og kærlighed som der er juleaften. Den fantastiske julemad, gejsten i folks øjne når de skal kæmpe om pakkelegsgaver og mandelgaven, glæden i deres øjne når de åbner deres længe ønskede julegaver, der findes da ingenting bedre end det. Juleaften 2020, er alt for laaaangt væk :( Udover juleaften har vi haft en par skønne dage, med massere af tid med familie, og hygge. 

Så er 2019 ved at nå til vejs ende. Året har for mig været en rutsjebane tur, med massere af gode stunder, men også med mange mindre gode øjeblikke. For mig har det været et bemærkeværdig år, som har sat sine spor. Jeg takker både familie, svigerfamilie, og venner for et fantastisk år. Jeg glæder mig til endnu et skønt år med dem ved min side. Jeg tror på at 2020 bliver mit år. Det SKAL være mit år. Jeg vil ihvertfald gøre mit for det. 

Aftenen i dag skal bruges i selskab med min skønne kæreste, min søster og mine forældre, og jeg glæder mig sådan til at gå ind i det nye år med dem. Vi skal have en masse lækker mad, og bare rigtig hygge os. Alkohol er ikke lige min favorit, så det bliver minimeret fra min side. Men bare fordi der ikke er massere af alkohol indebores, så er det ikke ens betydning med at man ikke kan have det pisse fedt alligevel. Jeg har ikke meget andet at sige ligene, og vil faktisk til at gå igang med at gøre mig klar til at skulle afsted. Jeg håber i får en fantastisk nytårsaften, i selskab med de bedste mennesker omkring jer. Pas på jer selv, og jeres kære. - Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar