onsdag den 11. december 2019

Julegave fra udlejer




Så blev det onsdag, og i dag har jeg kun 2 ting på programmet udover de sædvanlige huslige pligter. Her i hjemmet sker der ikke meget for mig pt, udover de huslige ting. Jeg kommer ikke meget ud, og har ikke meget at give mig til. Det er så fandens svært når man har det svært ved at være ude i offentligheden, samtidig med at man ikke har noget kørekort, så jeg kan ikke komme ud til de mennesker som jeg faktisk er trygge ved. Så når der kommer en dag som i dag, så er jeg glad. Endelig noget at lave, endelig kommer jeg væk hjemmefra og endelig skal jeg ikke bare lave de kedelige ting. Nå, nok om det. I dag skal jeg ind i psykiatrien, grundet jeg skal til diætist sammen med min mor. Udover det så skal der nye vinterhjul på bilen i dag, så der sker lidt mere end hvad der gør de fleste dage :D. Jeg elsker at være sammen med min mor, så det bliver dejligt at hun kommer forbi i dag. 

I går var vores udlejer hurtigt forbi med en lille julegave og fik ønsket os glædelig jul. Det er ikke noget vi er vant til, så det var så sødt og unødvendigt af ham. Så i aften ved jeg godt hvad jeg skal, jeg skal ihverfald guffe lidt chokolade sammen med en god film :D I går gik det også op for mig at det rent faktisk er jul lige om lidt. Hjemme hos har vi ikke juletræ oppe og næsten intet julepynt fremme, grundet vores lille ballademager af en kat. Så her hos os er der ikke meget julestemning, og så glemmer man lidt at det snart er jul. Men efter udlejeren kom forbi med en julegave, så er det virkelig gået op for mig at der kun er små 13 dage tilbage til juleaften. Imorgen skal jeg bage æbletærte, hvilket jeg imorgen kommer til at skrive lidt mere om herinde, og fredag skal jeg til julehygge hos mine forældre, så der kommer der også lidt opdateringer. Nu er tiden inde til at jeg skal gøre mig klar til at skulle afsted, så hav en fortsat god dag.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar