mandag den 15. maj 2017



UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD

Hej bloggen. Jeg ved godt det er længe siden jeg sidst skrev et indlæg og jeg ved godt jeg er rigtig dårlig til at huske det, men for at være 100% ærlig så er sommer vejret endelig kommet, og der er så mange ting jeg faktisk hellere ville lave end at sidde på min computer og skrive et blog indlæg. Så mange gange undskyld. Jeg skal nok prøve at gøre det bedre fremover. 

Lige nu sidder jeg på kompetence centeret i Skjern hvor jeg er 3 gange i ugen. Jeg sidder lige og slapper lidt af, inden jeg skal med bussen hjem her 12:40, så jeg har lige lidt tid til at lave et lille indlæg. I dag er en dejlig dag. Jeg "lider" jo af angst, og har det derfor meget svært ved mange ting. Bla at tage en bus. I lang tid har jeg "øvet" mig i at skulle tage bussen, og i dag lykkedes det endelig! Jeg er rigtig glad, og rigtig stolt over mig selv. Mange vil nok tænke, at det sgu da ikke er et stort problem. Det er jo trods alt bare en bus. Ja, det er bare en bus og det burde da også være nemt nok. Men pga min angst så har jeg det MEGET svært med busser og alt hvad det indebære. Det er kommet ligeså stille efter vi flyttede fra Esbjerg, fordi da jeg boede i Esbjerg, var jeg med bussen næsten hver dag, 2 gange om dagen. Men i dag, kan jeg godt give mig selv et godt skuldreklap. 

Udover det, så har Michael ENDELIG fået et arbejde. Han har søgt og søgt og søgt så meget arbejde det sidste 1,5 år, og nu er det endelig lykkedes efter en masse nederlag! Vi er så glade over at han endelig kan komme ud og bruge hænderne og kroppen igen, samt vi kan få nogle flere penge hjem. Han har fået arbejde som "murer arbejdsmand" i Esbjerg og begyndte i Mandags. Det er et hårdt arbejde, og han står op klokken 05:45 hver dag og er hjemme i mellem 15:30-16:30. Men det er så godt for ham endelig at få noget succes.

Ellers så har jeg ikke så meget mere at sige. Jeg vil faktisk til at komme afsted, da der er en del vej ned til bussen. Så håber jeg at i alle sammen, får en fantastisk mandag, og går en fantastisk uge, i møde!

- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar