onsdag den 29. marts 2017

SKAGEN // GRENEN

Hej bloggen. Hvordan går det? Har i haft en god weekend og en god uge indtil videre? Det har jeg ihvertfald. Jeg startede fredag ud med at Michael skulle med min far ud og se ishockey, imens var jeg sammen med min mor og min lillesøster og hyggede hos dem. Lørdag stod vi tidligt op, fordi min familie kom med morgenmad og derefter tog vi alle sammen en rigtig rigtig hyggelig tur til toppen af Jylland. Nemlig Skagen. Det var en rigtig hyggelig dag med godt selv skab og godt humør. Vi startede som sagt ud med rundstykker til morgenmad, og så tog vi kampen op imod de 365 km til Skagen. Vi holdt en hurtig lille pause i Viborg, hvor min far gav en is. Da vi så endelig kom til Skagen, tog vi en tur ud til "grenen". Da vi var færdig med den hyggelige gåtur ved den flotte strand, gik vi en tur ned igennem Skagen centrum, og kiggede lidt på butikker selvom alting var lukket. Vi var alle nærmest i chok over alle de gule huse der er der. Fordi hold nu helt op, der er godt nok mange! - Derefter besluttede vi os for at få noget af spise, fordi vi alle sammen var begyndt at blive godt sultne. Så vi tog en tur til Frederikshavn og gik på. MacDonalds. Da vi havde spist noget mad, skilte vi os og kørte hjem ad igen. Og hold nu op hvor var vi trætte da vi kom hjem. Vi kørte 300 km på. ren motorvej, og det er godt nok noget der dræner en for energi. Men ellers så var det en fantastisk dag. Søndag brugte vi sammen med mine fætre, kusiner, deres kærester og min søster. Vi skulle ud og skrive en sang, som vi skal have indspillet på. en cd til vores bedsteforældres guldbryllup, så det skal jo nok blive meget spændende :-D Ellers er der ikke sket så meget de sidste par dage. Jeg har været afsted til træning på kompetence centeret, og min har været sted på hans "arbejde". I dag har vi skrottet vores elskede gamle Alfa Romeo. Vi havde ikke råd til at køre den igennem syn og der var ikke rigtig nogen der var interesseret i den, og kunne vi havde beholdt den hjemme i grus pladsen, så gjorde vi bestemt også det, men der har bare været nogle årsager der har gjort at det ikke var muligt. Så det er lidt ærgerligt, men sådan er det nu. Igår lavede vi noget mere plankeværk i haven, så vi kan sikre os at Amarni kan blive lukket ud i haven, uden os og så vi ikke skal bekymre os om at han stikker af. Her til aften slapper vi igen, grundet Michael desværre er blevet ramt af hals betændelse - blot 2 uger efter jeg var syg, med det samme.  

- Maria 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar