søndag den 19. marts 2017

GÆSTE VÆRELSET

Hej igen. Nu er det længe siden jeg sidst skrev et indlæg .. - IGEN IGEN. Men nu er det tid til et lille indlæg igen. Grunden til jeg ikke har lavet et indlæg i så længe, er at vi ingen internet har. Vi bruger internet deling, men grundet min telefon ALDRIG rigtig har dækning mere og er sindsyg langsom, har min computer ikke ville "tillade" mig, at lave noget. Men efter 2 timers forsøg, er det endelig blevet muligt at lave et indlæg. 

I går aftes valgte jeg at jeg ville ændre lidt på det gamle gæsteværelse, til trods for at der faktisk aldrig er nogen der bruger værelset. Jeg var blevet træt af hvordan det så ud, og tænkte at det skulle ændres. Så jeg gik i krig, og jeg er blevet yderst tilfreds med hvordan det er blevet. Der er ikke så mange ting som før, men jeg syntes stadig det er blevet så meget bedre. Så må vi håbe der snart er nogen der kommer til at skulle bruge værelset. 

Vores gæsteværelse er et af de rum jeg bedst kan lide i hele huset. Værelset er så lækkert, fredfuldt og hyggeligt at befinde sig i. Det er et rum hvor man virkelig kan slappe af, og nyde tilstedeværelsen. Det syntes jeg ihvertfald. Jeg har brugt den samme stil, som i resten af huset. Nemlig den stil jeg allerbedst selv kan lide, og finder mest ro og hygge i. Jeg ville ønske jeg havde sådan et flot værelse, den gang jeg har teenager og boede hjemme hos mor og far. En ting i huset som vi, eller nok nærmere jeg - er glad for, er pelse og kurveflet. Det er noget som jeg simpelthen bare ikke kan få nok af. 







I dag er det søndag, og det vil sige at vi i dag skal slappe af, og hygge os. Vi er lige blevet færdige med at bage. Vi har bagt en kanelkage og nogle nødde/chokolade cookies. Dem glæder vi os rigtig meget til at gnaske i, senere :-D. Lige nu er Michael ude i hans arbejdsrum og slibe noget træ, Armani ligger og sover, og jeg er lige blevet færdig med at støvsuge. Vaskemaskine køre, tørretumbleren køre og opvaskemaskine køre. Sådan en dejlig huslig og afslapnings fuld søndag, er nu fantastisk. Dagen i dag, byder heller ikke på så særlig meget mere. Vi er igang med at se sæson 2 af Narchos, så det skal vi se i aften, og så bare slappe af, inden det bliver hverdag igen i morgen. 

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar