søndag den 8. januar 2017

JANUAR 2017

- Undskyld den lange pause jeg har haft - Men har simpelthen haft andet at tænke på. Jeg har først og fremmest haft en fantastisk december måned. Denne jul blev holdt hjemme hos Michael og jeg. Det vil sige at min familie kom og fejrede det hos os - min mor, min far og min søster - Det var rigtig hyggeligt. Vi fik noget lækkert mad, spillet noget hyggeligt pakkeleg, spist noget godt risalamande og fik nogle fantastiske julegaver. Efter min familie var taget hjem, begyndte vi faktisk straks at rydde op, og kom først i seng meget sent. Den 25 December, besluttede vi os for at tage al julepynten ned og tage pynten af juletræet. Ja, det er tidligt men for os slutter julen den 25. Og så var vi ved at være lidt trætte af at kigge på det, for første gang. 

Dagene op til nytår gik stille og roligt, vi fik slappet godt af, og nød alle vores skønne julegaver. Så kom nytårs aften. Den blev også fejret hjemme hos os i år. Denne gang var det dog bare Michaels mor og hendes kæreste der kom og fejrede aftenen med os. Super hyggeligt. Vi fik os noget rigtig lækkert mad, noget lækkert dessert og bare hyggede os. I år har nytårs aftenen været stille og rolig, da vi ikke havde lyst til at lave det hele vilde, som vi plejer at gøre hvert år. I år havde vi heller ikke nær så meget nytårs krudt som vi plejer at have. Men derfor var der dog stadig godt gang i den med krudtet her i lille lyne. Efter de tog hjem begyndte vi atter igen at rydde alting op, og kom igen sent i seng. Det  var en super hyggelig aften. Så alt i alt har det været en god december måned. 






- Nok om det, så havde jeg jo lovet at i skulle have lov til at se vores nye hjemmelavede spisebord. Vi er super glade for den. Vi mangler dog bare lige at have gjort den lidt mere stabil, den skal have lidt lak og så skal vi have købt os nogle nye flotte stole. Men det er nød til at vente lidt endnu. Bordet har i alt kostet os 500 kr i træ. Resten af materialer havde vi selv i forvejen, så det var jo dejligt nemt. 

- I dag kommer der ikke til at ske så meget hos os i lille lyne. Vi skal slappe af, se netflix og bare hygge os. I går aftes bagte vi gulerodskage og brownie kage, så det skal der ihvertfald guffes lidt i, i dag :-D  

Hav en fantastisk aften <3
- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar