fredag den 21. oktober 2016

EFTERÅRS FERIE = NYE PROJEKTER

Nu hvor Michael endelig havde fået efterårs ferie var der endelig tid til afslapning, hygge og samvær. Det har også betydet vi har haft nogle nye projekter i gang og er dog stadig i gang med dem. - Vi har besluttet os at lave et spisebord ind til stuen, da det er noget jeg længe gerne har villet have. En aften hvor vi bare sad og så film og snakkede lidt, kom vi ind på emnet om at bygge vores eget spisebord og vupsi, dagen efter havde vi hentet alle materialer og gik straks i gang. Vi har fået lavet bordpladen og skal i dag lave benene og håber på at kunne få malet bordet med vores hjemmelavede bejdse i løbet af weekenden. Den skal nok blive rigtig flot - og jeg glæder mig til at vise jer den. Og i går aftes begyndte jeg på at finger strikke et tæppe og håber på at den snart kan blive færdig. Dog har jeg ikke mere af det garn jeg skal bruge, så jeg håber jeg snart kan få købt noget nyt så jeg kan få lavet den færdig. Og så skal i nok også få den af se. At finger strikke er virkelig noget der bare får en til at slappe af og så er det bare så hyggeligt. Jeg håber jeg en dag snart kan lære at strikke med strikkepinde, og så vil jeg rigtig gerne lære at hækle. Heldigvis har jeg min bedstemor som kan lære mig at strikke og en svigermor som kan lære mig at hækle, så det vil jeg ihvertfald glæde mig til. 




- Ud over dagen i dag byder på at lave spisebordet færdig, så skal vi ellers bare slappe af og hygge os. Vi har jo kun weekenden tilbage inden Michael skal afsted på kursus igen. Efterårs ferien har været fantastisk og har nydt al den tid jeg har haft med Michael. - Vi har hygge aftner hos min svigermor, Michael har været ude og se Ishockey med min far, min faster og min onkel, vi har været ude og gå en del ture i skoven med Armarni og bare hygget os, og nu er det snart tilbage til normal hverdag igen, og det glæder mig ikke særlig meget til. 

Nu er Oktober snart slut, og November nærmer sig. Og der er ikke længe til julen er her, og hold nu helt op hvor vi glæder os her i lille Lyne! Inden Oktober er ovre skal vi have have møblerne ind og have ryddet op i haven. Der er ikke rigtig mere vejr til at lave havearbejde i, selvom der stadig er så meget der skal laves. Så vi må jo håbe der engang imellem kommer en dag med godt vejr, så vi bare kan få ordnet lidt. 

Hav en dejlig dag, og en fantastisk weekend :-D 
- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar