tirsdag den 4. oktober 2016

Velkommen Oktober

Så er oktober endelig kommet. Og nu har efteråret for alvor slået ind, og det er så flot uden for. Ikke nok med at man endelig kan se at det er blevet efterår, så har Michael fødseslsddag på Torsdag, og han har ferie i 14 dage fra på Fredag. Begge ting glæder vi os rigtig meget til. Michael bliver 22 år, og hans familie kommer og fejre ham med os på torsdag, og så kommer min familie så og fejre ham med os på lørdag. - Vi er også rigtig meget glædet os til han endelig får lidt ferie, det syntes jeg han fortjener. - Så vi skal rigtig hygge os i hans ferie og nyde at vi kan være lidt "frie" :-D. - Lige nu sidder Armani og jeg bare og slapper lidt af, og skal snart lige have ryddet lidt op og så glæder vi os ellers bare til Michael kommer hjem. Uden for er der fuldstændig sky fri himmel og har været det hele morgen, der er lidt køligt men ellers rigtig lækkert vejr uden for. Bladene er begyndt at falde, det bliver hurtigere mørkt og det bliver mere og mere koldt uden for. Iiih, jeg elsker efterår! I dag får i lidt flere billeder af mit hjem - den her gang lidt af mit hjemmelavede tv bord. - Michael og jeg har brugt mange timer på at bygge den, og vi er begge to rigtig glade for resultatet. Det er lidt unikt og ikke noget som andre har. Så den er vi rigtig glad for. Det eneste jeg hader ved vores tv bord er alle de skide ledninger der hænger rundt omkring lige pt. - Vi har nemlig ikke mulighed for at se almindelig tv, så vi har en mærkelig slags signal fanger fra min svigermors kæreste. Den gør at vi kan se Dr1, Dr2 og tvSyd, derimod er der dog nød til at være alle de trælse ledninger, men heldigvis ændre det sig forhåbentlig snart. 






Jeg har ikke så meget mere at skrive, så i må have en fortsat god dag & aften! 

- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar