mandag den 26. september 2016

Efterårs vejr og hjemmelavede boller 

Det skønne efterårs vejr begynder endelig at vise sig, og det kan da kun blive bedre - Jeg glæder mig mere og mere til juleaften, og kan slet ikke vente mere.  I år er det nemlig vores tur til at holde juleaften. I år kommer mine forældre og min søster hjem til os og holder jul, og hold nu op hvor jeg glæder mig. Det er første gang vi skal holde jul hos os. - Nu er det jo blevet hverdag igen, og så er der jo nærmest ikke tid til at slappe af mere. I dag skal vi have gjort hoved rent, og så skal vi ud i haven og lave lidt derude. Lige nu er jeg lige blevet færdig med at bage nogle boller. - Jeg har desværre ingen opskrift at dele ud af, da det er fra en "fødselsdags boller" pakke. Så det har jo været dejligt nemt. - Nu er der ihvertfald nogle lækre boller til Michael når han kommer hjem. 

Resten af ugen kommer der ikke til at ske så meget. På Onsdag kommer mine forældre og min søster hjem til os, da vi skal kigge på en rejse til næste år. - Vi skal have fundet ud af om vi vil til Kroatien eller til Bulgarien + vi skal have fundet et lækkert hotel og så er det ellers bare i gang med at spare op :-D. Det glæder vi os rigtig meget til. Sidste år var vi jo i Spanien - Gran Canaria. I år har vi ikke været nogle steder så vi håber rigtig meget på at kunne komme afsted næste år. 

   




Hav en fantastisk mandag! 

- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar