onsdag den 14. september 2016

TRÆ, KOGLER OG LYS 

- 103 dage til juleaften i dag - hurraa!! Jeg glæder mig som et lille barn. Det er så fint uden for og finere skal det blive. Nu må varmen gerne forsvinde og kulden komme frem.  


- Dette er vores lille trappe opgang eller hvad man nu ellers skal kalde det. Jeg elsker min lille gang på 1 etage. Jeg er dog bare meget træt af de grimme vinduer, den grimme aircondition og det grimme gulv. Gulvet har vi overalt på 1 etage, og jeg er så træt af det. Men pga vi bor til leje, vil vi ikke til at lege med at lægge nyt gulv, heller ikke selvom udlejer betaler. Huset her er et sted hvor vi ikke kan se os selv mere end 5 års tid. - Men derfor er vi dog stadig rigtig glade for at bo her, og her bliver da også pænere og pænere, mere hyggeligt og trygt. Det er ikke mit drømme hus, det kommer det nok heller aldrig til at være. I vores trappe gang har jeg igen mange jord farver, en del træ og en masse hygge. - Æblekasserne bliver fjernet, en pels/skind kommer til og en lille sød lanterne. Men det skal i nok få af se når det er ordnet.  



Vi selv lavet de to lysestager som hænger på væggen. Det er 2 gamle brædder vi fandt ved en grusgrav, og jeg vidste straks hvad de skulle bruges til - Nemlig lysestager. Jeg synes godt nok også resultatet er blevet rigtig godt. :-D Jeg har valgt at sætte et par gamle træ ski op som jeg har fået i fødselsdags gave af min skønne svigermor og hendes kæreste. Det er lidt anderledes men jeg syntes det er så hyggeligt, og de er skide fede! Det er helt klart noget af det fedeste og flotteste jeg har i mit hus. 


Konsol bordet eller hvad man nu kan kalde den, er en Michael og jeg selv har bygget. Jeg er rigtig rigtig glad for den - den mangler dog bare lige at blive malet. Vi elsker rigtig meget at bygge vores egne ting, fordi det giver en anden form for charme. Det er nogen som ingen andre har, og det er det der gør det lidt mere specielt. Puden der ligger på bordet er også en jeg selv har lavet med mine små kreative fingre. :-D haha


God aften til jer alle ♡. 

- Maria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar