tirsdag den 13. september 2016

ET FRISTED

Det må helt klart være mit nye soveværelse - Jeg sover så godt her, og her er sikkert og godt! - Der er noget om dette rum, der bare gør at du kan slappe heelt af! Alle ens bekymringer er efterladt udenfor - sindet får ro, når jeg lander her i sengen - der er et vindue som giver en dejlig udsigt over en lille marke. Livet i en lille landsby er okay :-D Men suk, hvor ville jeg bare meget hellere bo på landet hvor der er endnu mere fred og ro, endnu mere narur og smuk udsigt. 




Soveværelset ligger på 1 etage, hvor vi før havde det i stue etagen. Vi har valgt at have mørkebrune vægge og hvidt loft, hvilket vi syntes giver noget hygge og tryghed. Selvom soveværelset er lidt lille, så syntes jeg stadigvæk vi har formået at lave det meget hyggeligt. I soveværelset har vi som set en en seng, vores to natborde, en lille slags bakkebord og en hjemmelavede stige, men det er mere end rigeligt for os. Jeg vil dog gerne have en kommode i stedet for bakkebordet, men jeg syntes stadig det udstråler en god og lun stemning når man træder ind i rummet. - Jeg mangler kun en sengekappe, udover en ny kommode  


Den røde tråd her i huset er cottage - og jeg bruger meget af naturen i min indretning. Det giver en perfekt stemning og ser jo bare skide godt ud. Hjertet som ligger på pelsen er en Michael og jeg selv har lavet ud af birketræs kviste, og bliver nok ikke den sidste der bliver lavet 



En ting til mit soveværelse som jeg er ved at blive meget afhængig af er - sengetøj. Senge tøj kan man bare ikke få nok af! Lige nu har jeg ikke særlig mange men jeg skal have mange sæt. Det er meget svært at finde senge sæt i min sil i nærheden af mig, så jeg kigger på internettet for at finde noget. Den stil jeg primært går efter jord farver. 

- Stjerner
- Striper
- Ens farvet
- Ternet

Det giver sådan hyggelig stemning med pænt sengetøj. Det skal være noget man bare har lyst til at putte sig under. Men desværre er den slags stil meget dyr og svært at finde. Men mindre man bor i Norge. Hold dog op, hvor ville jeg egentligt gerne en tur til Norge. Det er der jeg har min inspiration fra. :-)


God aften og en god natsøvn til jer alle! 
 - Maria



Ingen kommentarer:

Send en kommentar