mandag den 12. september 2016

Endelig er efteråret kommet!





Endelig, endelig, endelig er efteråret kommet! Vejret bliver koldere, det bliver hurtigere mørkt, bladende skifter farve, tåge om morgnen, puder og tæpperne bliver taget i brug og koglerne kommer frem. Jeg har sådan glædet mig til efteråret, og jeg glæder mig endnu mere til vinter tiden. De bedste årstider. De sidste par dage har der dog været rigtig varmt men jeg håber sådan at det snart bliver mere koldt udenfor. Jeg er typen der ikke er så glad for sommer og varme, jeg er mere til vinter og kulde. Vinteren er bare så meget mere hyggelig end sommeren er. Men nå, sådan er folk jo forskellige. 





Denne weekend er budt på om rokering i huset. Vi har lavet helt nyt soveværelse og et helt nyt kreativ værelse til mig. Og jeg glæder mig sådan til at vise det til jer! Det er blevet så godt. Ellers sker der ikke noget disse dage. Dagene for mig et begyndt at være lange og kedelige. Jeg har vendt mig til at stå op ved 10 tiden, men Michael er først hjemme 15:30, så det er lang tid at være alene og kede sig. Jeg kan ihvertfald godt mærke at jeg savner ham hver dag, og nyder weekenderne mere og mere. Nu vil jeg pakke computeren væk igen og se lidt fjernsyn inde jeg vil smutte i seng. Hav en god aften!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar