mandag den 12. september 2016

20 spørgsmål til mig.

- Jeg føler lidt det er på tide i får lidt mere af vide om mig, da jeg jo gerne vil have det for jer, føles som om i kender mig, og i ved noget omkring mig og mit liv. Derfor vil jeg lave et "blogger tag", hvor jeg besvare en masse spørgsmål, Jeg håber i har lyst til at læse med, og lære med bedre at kende. Så følg endelig med. 


1. Den sidste film jeg så? Jeg ser ikke særlig mange film, men jeg ser dog mange serier. Min yndlings serie er Teen Wolf som jeg har set alle sæsonerne af, ud over den serie er jeg lige blevet færdig med at se Stranger Things. En utrolig fantastisk serie, yderst spændende. Jeg kan slet slet ikke vente med at der kommer flere sæsoner. Helt klart en varm anbefaling her fra. - Men  den film jeg sidst så .. Det må nok være : Mænd der hader kvinder. Også en virkelig god og spændende film.

2. Hvad har jeg på i øjeblikket? Lige i dette øjeblik er klokken 23:00 om aftenen og siden der har været rigtig varmt i dag i Lyne, har jeg et par gamle shorts og en hvid t-shirt på :-D Rigtig grimt, men rimelig behageligt.

3. Det sidste nummer jeg lyttede til? Jeg høre ikke så meget musik, udover når vi køre i bil. Ellers er det mest vores radio der køre i vores køkken. Jeg er meget dårlig til at finde nyt og godt musik, da jeg meget hurtigt bliver træt af sange. Jeg følger ikke særlig meget med i nyt musik, så opdager for det meste først sange når alle andre er trætte af dem. Men det seneste nummer jeg hørte var nok : Imany - Don't be so shy (Filatov & Karas Remix). En rigtig godt og øre hængende sang. 

4. Det sidste jeg har spist? Sidst jeg spiste noget var til aftensmad, hvor vi fik Medister, ovn lavede kartoffler og hjemmelavede brun sovs. Rigtig lækkert. Mit yndlings måltid på dagen er helt klart aftensmad. Det smagte rigtig godt, men medisteren var ikke sprød nok efter min smag, men den var ellers rigtig god. 

5. Fave can't-live-without-makeup produkt? Nu går jeg jo ikke med makeup særlig tit. Kun når vi skal noget særligt. Jeg gider ikke bruge tid på at lægge en fuld makeup når jeg alligevel er her hjemme og ikke ser så mange mennesker. Men et makeup produkt jeg ikke kan leve uden må nok være min yndlings mascara : Max Factor, Masterpiece Max. Mit absolut yndlings makeup produkt. Den vil jeg overhovedet ikke kunne undvære. 

6. Hvis jeg vandt i Lotto, ville jeg. . Jeg tror jeg først og fremmest ville sørge for at få betalt både min og Michaels gæld ud af verden. Og så ville jeg nok købe en ny bil. Men uha da, det er virkelig et svært spørgsmål. Jeg har ikke noget konkret jeg ville bruge pengene på. Jeg ville selvfølgelig bruge dem fornuftigt og ikke bare "snoldre" dem op. De skulle spares på så man har i en længere periode. Så man ikke brugte dem alle på et par år. Men det handler jo selvfølgelig også om hvor mange penge man vandt i Lotto. 

7. Hvorfor hedder bloggen det? (Mariasnitgaard). Jamen det gør den fordi, selvfølgelig først og fremmest fordi det er mit navn, og for det andet fordi jeg simpelthen ikke er kreativ nok til at finde på et fedt navn. Men jeg syntes nu også det er et rimelig godt navn. haha

8. Hvorfor startede jeg bloggen? Jeg startede bloggen efter jeg i en længere periode havde fulgt med i nogle andres blogs, og syntes det var spændende og lige noget for mig. Jeg elsker at skrive, og jeg elsker at dele ting med andre. Jeg ville dog ønske at mit liv indeholdte noget mere jeg kunne dele med jer. Jeg ved godt jeg er dårlig til at lave nogle indlæg, men der sker simpelthen så lidt i mit liv for tiden, at jeg simpelthen ikke har noget at kunne skrive om, men jeg vil prøve at blive bedre til det. Jeg er rigtig glad for jeg startede min blog, og vil aldrig fortryde det. Mange bloggere bruger nu BloggersDelight eller hvad det nu hedder, men det er ikke noget for mig, jeg nyder at være her på blogspot. 

9. Drømmejob? Lige som tingene ser du lige nu, så har jeg ikke noget drømmejob og har faktisk aldrig haft det. Lige fortiden vil jeg gerne fokusere på at få det bedre og så få taget min 9-10 klasse. Men jeg gad godt arbejde som enten fotograf eller inteniør. Jeg interessere mig rigtig meget for boligindretning, så det vil jeg gerne fokusere mere på. I får også snart nogle bolig billeder, som jeg håber i vil kunne lide. 

10. Mad jeg ikke kan fordrage? Uha den er meget svær, da jeg er MEGET kræsen. Men det absolut værste, må nok være fisk. Fisk og skaldyr, nej tak. Fy for fanden. Det er noget jeg har smagt men ALDRIG kunne finde på at spise igen. Jeg forstår ikke hvordan andre kan spise det, men for dem der kan? Respekt for dem! 

11. Den ideelle date for mig? Nu er det ikke ligefrem fordi jeg er typen der har været på mange dates, og nu har jeg jo været sammen med Michael de sidste snart 6 år, og vi har ikke rigtig været på en "date", men har da været på noget ligende. Men det må nok være en tur ud og spise, og måske en tur i biografen. Jeg er ikke typen der behøver noget særlig stort, bare noget småt og hyggeligt er helt fint for mig.

12. Jeg føler mig mest lykkelig, når.. Jeg er sammen med folk jeg elsker og har det godt med. Jeg er lykkelig når jeg vågner op med Michael ved min side. Jeg føler mig lykkelig hos min familie og min svigerfamilie. Jeg er lykkelig når jeg kigger på Michael og føler mig som verdens mest heldige pige. Når jeg kigger på vores hund Amarni og ikke føler andet end kærlighed. Der er så meget der gør lykkelig. Det er svært at vælge en bestemt ting.

13. Det bedste life advice fra mig? THREE SIMPLE RULES IN LIFE:
1) If you do no go after what you want, you'll never have it.
2) if you do not ask, the answer will always be no
3) if you do not step forward, you will always be in the same place.  
- Mere behøver jeg vist ikke sige om det.

14. Hvis jeg styrede verden, ville jeg.. Det er et meget svært spørgsmål. Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg ville prøve at gøre verden til et bedre sted. At der ikke skulle være så mange fattige og hjemløse mennesker, og at der ikke skulle være krig. Men det er svært at lave om på.

15. Hvis du var en karakter i en kendt TV-serie, hvem var det så? Der er faktisk ikke rigtig nogen serie jeg ville være i, eller jo måske Teen Wolf, men jeg ved ikke hvem jeg ville være. 

16. Hvor ser jeg mig selv om 5 år? Det er en af de spørgsmål jeg hader allermest. Fordi, jeg ved ikke hvor jeg er om 5 år. Jeg ved ikke om jeg har fået min uddannelse, om jeg er blevet ud reddet, om jeg har fået børn, eller hvad der ellers kunne ske. Så det vil jeg helst ikke svare på.

17. Yndlings ord? Et yndlings ord? Hmm, det har jeg skam ikke noget af. Der er heller ikke nogle bestemt ord jeg siger meget. Så den kan jeg desværre ikke svare. 

18. Et af mine gode kvaliteter? Det må nok være at jeg er god til at lytte. Rigtig god. Jeg er også en rigtig omsorgsfuld person. Det kan til tider være en dårlig ting, men jeg syntes nu selv at det er en okay ting. 

19. Et af mine dårlige kvaliteter? Jeg bliver meget nemt irriteret eller sur. En rigtig dum ting. Jeg prøver at styre det, men det er lidt svært. En anden dårlig ting er at jeg er meget indadvendt og kan godt virke meget kold. Folk tror tit jeg er snobbet, selvom jeg i sidste ende bare er meget genert og faktisk er meget indadvendt. Jeg prøver at være så åben som overhovedet muligt - men det kan godt være svært når man ikke har et godt selvværd. 

20. Når jeg er 70 år? Ja der er jeg forhåbentligt stadig sammen med Michael, og vi har fået nogle dejlige børn. At vi kan nyde at blive gamle sammen. Jeg håber at når jeg er 70 år, så har jeg nydt mit liv indtil videre med 100%, og har fået oplevet en masse vidunderlige ting.  


Jeg håber i nød at læse med. Hav en god aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar