tirsdag den 26. april 2016

RENGØRING, AFSLAPNING OG SNE?

God aften piger. Dagen i dag er gået på afslapning og rengøring. I morges valgte jeg at stå sent op. Michael tog afsted klokken 07:30, og jeg tænkte .. Nej, jeg vil ikke allerede op, jeg kan godt ligge i sengen lidt endnu, og hygge med Amarni og nyde at vi har sengen for os selv i dag :D. Så klokken blev 10:45 før vi valgte at stå op. Det var nu meget hyggeligt, bare at ligge og slappe af lidt. Efter vi så valgte at stå op, så skulle han lige hurtigt ud og luftes, som sædvanligt. Jeg fik ryddet lidt op, vasket lidt tøj og gjort lidt rent. Så kom Michael hjem og så skulle vi lige have lidt middags mad. Derefter skulle vi lige støvsuge, vaske gulv, begge to i bad og så vaske lidt mere tøj. Siden da har vi bare slappet af, og fået lidt aftensmad osv. Lige nu sidder Michael under sit tæppe og ser lidt håndbold. Den stakkels lille mand fryser nemlig i dag, så han vil bare sidde og nyde resten af aftenen under sit tæppe og med lidt fjernsyn. I morgen kommer min nye "kostvejleder/psykolog" for første gang på besøg, så det skal nok blive spænende at høre hvad der skal komme til at ske. Derud over kommer min mor og søster også lidt et hurtigt smut forbi.

- I går morges stod jeg op til sne. SNE? hvordan i alverden kan der komme sne i slutningen af april. Jeg forstår det simpelthen ikke. Det er så smukt at kigge på, og så sindsygt hyggeligt. Men gud hvor vil jeg nu bare meget heller have varme, tøvejr og sommer. I går morges var der kun lidt sne, men hen omkring klokken 10 var der bare ekstremt meget snevejr. Det var kæmpe store snefnug, og i store mængder i mange timer. Min metor var på besøg og vi var nærmest begge to i chok over så voldsomt det var :D. Jeg glæder mig bare så meget til det bliver varmt uden for. Lige nu hagler det og tordner det helt sindsygt her i Lyne, og syntes bare det virker som om at sommeren sniger sig længere og længere væk. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar