onsdag den 23. august 2017

Pels, lys og kogler

Pels, lys og kogler er nogle af mine yndlings elementer i mit hjem. Det er noget du kan finde i næsten alle vores rum. Pelsene gør noget hyggeligt, brød og flot i min indretning. Jeg har ikke mange pelse, men der skal købes nogle flere. Lys, det skal man have. Hvordan vil man kunne undvære nogle flotte lysestager? Jeg vil ihvertfald ikke undvære nogle af mine, fordi der er ikke noget bedre end at tænde en masse stearin lys om aftnen og bare slappe af. Det giver en dejlig stemning, og især hvis man har nogle gode duftlys. Koglerne, er mine yndlings ting. Hvis jeg er ude i naturen, og jeg ser nogle flotte kogler, så kan jeg ikke lade være med at samle dem op. Jeg elsker naturen, og ved at have en masse kogler, så har jeg jo pludselig lidt natur i mit hjem. Jeg får mange kommentare om at det er lidt mærkeligt at jeg er så vild med kogler. Men det er jeg altså, og jeg ved ikke selv hvorfor. 


Min store drøm er at bo i en flot stor træ/bjælke hytte ude i skoven et sted, med en vidunderlig natur omkring os, men lige det punkt med et træ/bjælke hus er michael ikke så meget for, hvilket jeg er lidt ked af, fordi det er min form for drømme hus. Jeg er vild med stemningen som den slags hus giver. Det er en stemning som ikke andre huse kan give. 

- Maria 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar